sekarang aku di...

semalam g, aku datang kuantan.. saje ayah aku nk bawak aku ng ibu dok kuantan.. taktaw nape.. tapi alhamdulillah lah..boleh rehat-rehat kan diri.. ayah dan ibu aku sibuk bekerja.. ini lah ruang diorang rehat kan.. aku pon dh bape bulan rehat.. cuti semester skrg nih.. OMG !! dah nk msuk belaja lah aku lagi bape hari.. 20 harii g kot.. pandai2 je aku hitung.. heheh.. maleh lah pulak ase nak balik terengganu tu.. jauh satu hal.. ish-ish.. nasib badan.. eh tersasul dah nih.. aku nak cerite skrg aku berade di maahad tahfiz, tanjung lumpur.. tau tak?? tau tak?? hehee.. tktaw ko msti kne tau.. hehe.. buat ape aku kat sini ek.. ayh aku kerja sini.. adk aku sekolah sini.. aku tumpang je kat bilik ayh aku y tgh g semayang jumaat tu.. aku smyg ke tak?? of cios lah aku dh semayang... ^____^ boring lerrrrr.... saje update entry arini.. hehe
.
.
.

bye.. chaw chin chaw... 


hai... nice to meet you, dear ^__^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Zulakihayman.blogspot.com